Eindelijk was het zo ver, PME19 vond plaats in het NBC in Nieuwegein. Ruim 300 marketeers hadden zich aangemeld voor het event, tof om zoveel vakgenoten bij elkaar te zien!
Na ontvangst met een drankje en een worstenbroodje, ging de avond van start met de eerste spreker. Niet zomaar 1 want de key note speaker tijdens PME19 was Igor Beukers! Een man met een visie, een man die graag tegen dingen aan schopt. Een man die ziet dat het anders kan. Of moet het anders?
Igor trapt de avond af met een stukje achtergrond. Hoe is hij gekomen waar hij nu is. Van misfit naar professioneel spreker. Visionair. Hij laat zich inspireren door onder andere Nelson Mandela en ziet grote veranderingen in de hedendaags marketing en advertising wereld. Waar hij in gelooft? Technologie inzetten om de wereld beter te maken.
De hedendaagse veranderingen vinden plaats in een hoog en krachtig tempo. AI, blockchain, gamification en screenagers. Hoe gaan we hiermee om; wat betekent het voor ons als mensen maar óók als marketeers? Igor deelt met onvermoeid enthousiasme zijn visie. We horen voorspellingen, tips en insights over de markt die voor ons ligt. ‘Marketing used to be an art, today it’s a science’. Met deze quote vat hij perfect zijn verhaal samen.
Hij laat ons geïnspireerd en zelfs een tikkeltje beduusd achter. Zijn verhaal zet aan tot nadenken. Tot inventarisatie, optimalisatie en versnelling. Wij zijn fan. Igor, bedankt!
Na een korte break vervolgen bezoekers hun avond met diverse kennissessies. Emailmarketing, online advertising, Google shopping; binnen alle facetten van online marketing worden er lezingen gegeven. De sessies duren maximaal een uur en zitten boordevol best practices, tips en tricks om mee naar huis te nemen.
Kortom, PME19 was een groot succes! Ben jij benieuwd of het ook iets voor jou is? Check dan onze social media kanalen en lees de ervaringen van bezoekers onder de #pme19. Liever nog even doorlezen over het verhaal van Igor Beukers?
Ellis Koopman
Ellis is een analytische SEO en content marketeer met een brede belangstelling. Het is haar focus om zich te verplaatsen in de branche en de doelgroep en vanuit dat perspectief pakkende content te schrijven. Zij schrijft voor diverse doelgroepen met wisselende inhoud. Je kunt bij haar onder meer terecht voor (web)teksten, (persoonlijke) blogs, informatieve en zakelijke (offerte) teksten. Daarnaast geeft zij indien gewenst sturing aan de marketingstrategie en brengt dit helder tot uiting in de marketing­communicatie.