Inzichten in de effectiviteit van media kanalen en campagnes
Objective Platform is een marketing measurement oplossing voor adverteerders in Europa om data gedreven inzicht te krijgen in de media effectiviteit van campagnes. Objective Platform wordt gebruikt door adverteerders, zoals T-Mobile, Coolblue, Nederlandse Loterij en Univé.
Het SMG netwerk kan op meerdere manieren profiteren van een samenwerking met Objective Platform. Door kennis op te doen van het platform kunnen SMG leden beter herkennen wanneer Objective Platform een oplossing kan bieden en een freelance opdracht scoren op verschillende gebieden, zoals data en inzichten.
We vinden het belangrijk dat onze experts zich in alle opzichten blijven ontwikkelen. Simpelweg omdat wij geloven dat iedereen die persoonlijk investeert in kennis zal groeien en zich daarmee zal onderscheiden in de markt. Ervaringen delen, uitdagingen bespreken en ondernemerskansen verkennen met gelijkgestemden.
Na de sessie weet je:
- Welke data, methodes en inzichten Objective Platform aanbiedt
- Voor welke merken/adverteerders het platform een uitkomst kan bieden
- Hoe jij als freelancer toegevoegde waarde kan bieden met jouw specifieke schaarse kennis
Voor wie geschikt?
Leden met kennis en ervaring in media onderzoek en meet trajecten voor zowel online- als offline campagnes en kanalen.
Hoe ziet het programma eruit?
17:30 – 18:00 Inloop
18:00 – 20:30 Squad Sessie
20:30 – 21:00 Nabespreking
Praktisch
Meld je aan via Eventbrite.
Datum: 29 november 2021
Tijd: 17.30-21.00
Vragen?
Mocht je vragen hebben neem dan contact op met Daphne Tukker via daphne.tukker@salesmarketinggroup.nl
Tot dan!