
Tijd
Datum
Locatie
Labels
Online Tuesday – 15 april
De volgende Online Tuesday: Digitale Toegankelijkheid én Online Nudging!
De aankomende Online Tuesday belooft een boeiende avond te worden, waarin we niet één, maar twee inspirerende onderwerpen behandelen: digitale toegankelijkheid en online nudging. Dit zijn essentiële thema’s voor iedereen die actief is in marketing, SEO, SEA, CRO en user experience, en direct bijdragen aan een betere online ervaring, een breder bereik en meer inclusiviteit!
Annelies Verhelst - Digitale Toegankelijkheid
Annelies Verhelst is adviseur, trainer en spreker op het gebied van digitale toegankelijkheid. Als pleitbezorger voor betere digitale ervaringen voor iedereen, is zij de perfecte spreker om ons mee te nemen in dit belangrijke onderwerp.
Digitale toegankelijkheid draait om het beschikbaar maken van online informatie en functionaliteit voor iedereen, zodat niemand wordt buitengesloten van de digitale samenleving. Annelies zal vertellen over de nieuwste wetten die dit jaar zijn ingevoerd en laten zien hoe verbeteringen in toegankelijkheid niet alleen inclusiviteit bevorderen, maar ook de algehele gebruikerservaring verbeteren. Daarnaast deelt ze praktijkvoorbeelden. Wil je weten hoe jouw organisatie het doet? Laat dan de bedrijfsnaam achter in de opmerkingen en misschien neemt ze jouw case mee in haar presentatie!
Arjen Hanssen - Online Nudging
Hoe stuur je onbewust de aandacht van je bezoekers, vergroot je hun vertrouwen en help je hen beter? In zijn interactieve sessie laat Arjen Hanssen zien hoe je met online nudging – kleine aanpassingen op basis van psychologie – een groot verschil maakt.
Arjen neemt je mee in de 15 meest succesvolle online nudges voor jouw website. Deze bewezen technieken helpen je bezoekers overtuigen en stimuleren tot actie. Met voorbeelden uit de praktijk en concrete tips ga je naar huis met een flinke lijst aan verbeterideeën.
Over Arjen Hanssen – Online Overtuigen
Arjen is een expert op het gebied van psychologie, overtuiging en onbewuste beïnvloeding op websites. Hij hielp onder andere Jumbo, New York Pizza en ABN AMRO om hun websites overtuigender te maken. Met zijn enthousiasme en praktijkervaring vertelt hij precies wat je aan jouw website kunt aanpassen om meer resultaat te boeken.
Meer weten over de online tuesdays?
Online Tuesday is terug van weggeweest en verschijnt in een nieuw jasje! Op de volgende website vind je meer informatie en kan je je ook aanmelden! Mocht je verder vragen hebben mag je mailen naar Sanne.kerkhoff@salesmarketinggroup.nl

Trainer
Annelies Verhelst
Met 17+ jaar ervaring in marketing, ICT en redactie is Annelies Verhelst expert in digitale toegankelijkheid. Als werknemer bij Digitaal Toegankelijk helpt ze organisaties om websites en applicaties inclusiever te maken en medewerkers op te leiden. Annelies spreekt regelmatig op events en podcasts over dit belangrijke thema en zet zich in voor een toegankelijker internet voor iedereen.
Andere trainers

-
Arjen Hanssen
-
Arjen Hanssen helpt al meer dan 15 jaar bedrijven om hun website duidelijker, gebruiksvriendelijker en verleidelijker te maken. Hij heeft o.a. ABN AMRO, ANWB en Nuon geholpen om meer resultaat uit hun website te halen. Ook geeft Arjen workshops over hoe je zelf verleiding kunt toevoegen aan je website en zo het brein van je websitebezoekers (onbewust) kunt prikkelen en overtuigen.