Tijd
Datum
Locatie
Labels
Inspire & Connect | Fysiek | Zuiver Media
Met de juiste tools meer inzicht in cruciale campagne informatie!
De Inspire & Connect wordt georganiseerd om met elkaar kennis op te doen en de verbinding tussen experts en opdrachtgevers te versterken. Elke maand staat er een ander inhoudelijk onderwerp centraal en nodigen we een professional uit om zijn/haar kennis, ervaring en expertise te delen.
Zuiver Media
Zuiver Media werkt voor middel grote en kleinere merken die groot willen worden. Met hun innovatieve mediatools geven ze inzicht in de meest cruciale campagne informatie. Ze kunnen goed overweg met complexe markten, beperkte budgetten, echte ondernemer en creatieve, doeltreffende media inzet.
De sprekers Andy Mosmans, Patrick van Thiel geven graag hun kennis en komen vertellen over branding: de uitstraling van een merk, het gevoel dat het oproept bij het publiek en het beeld dat ze bij een merk voor ogen krijgen.
Branding
Andy Mosmans en Patrick van Thiel hebben samen een boek geschreven genaamd BRANDING. Het boek geeft een actueel en volledig overzicht van het vakgebied. Vanuit een brede invalshoek geeft dit boek een houvast op gebied van merkmanagement. Onder meer door de introductie van verschillende stromingen binnen branding. Het boek geeft inzage in zowel bekende als minder bekende strategische modellen en biedt praktische instrumenten (o.a Brand Coding Canvas) waarmee bestaande merken geanalyseerd kunnen worden en nieuwe tot leven gebracht.
Andy Mosmans
Na zijn studie bedrijfseconomie aan de Rotterdamse Erasmus Universiteit werkte Andy Mosmans voor Philips, FHV BBDO en BBDO Nederland, in zijn laatste functie als CEO. Inmiddels adviseert hij alweer jarenlang ondernemingen en merken vanuit zijn eigen bedrijf Andy Mosmans & Company, Unknown Group, ARA (TBWA\Rotterdam) en meest recent VENGEAN – Creative Branding Engine. In totaal adviseerde Andy inmiddels ruim 100 ondernemingen en merken.
Patrick van Thiel
Patrick van Thiel studeerde bedrijfseconomie aan Maastricht University. hij startte zijn carrière bij designbureau VBAT. Vervolgens werkte hij in allerlei merk- en marketingrollen bij Essent, Fortis (ABN AMRO), KPN en Erasmus Universiteit Rotterdam. Vanuit van Thiel & company opereert Patrick als management consultant en change manager op het vlak van branding, strategische marketing, innovatie en interne organisatie. Via Berentzen & Partners is Patrick executive coach en career mentor. Hij was en is betrokken bij een scala aan (inter)nationale merken en organisaties: profit, non-profit, corporate en MKB. Hij heeft veel ervaring met sectoren in transitie zoals energie, financiële dienstverlening, onderwijs en cultuur.
Chris Woerts
Chris is directeur bij CWO Consultancy & Marketing, Chris heeft veel ervaring op het gebied van consumenten marketing, het tot leven brengen van de geïnvesteerde sponsor- en marketing euro. Dat begon al in zijn periode bij Heineken, waar hij in korte tijd enkele spraakmakende concepten ontwikkelde. Hij zag kansen voor de merken Heineken en Amstel. Zoals het uitbouwen van het Holland Heineken House en de koppeling van Amstel aan de Champions League. Daarnaast komt Chris regelmatig op TV bij Vandaag Inside op SBS6 als expert op het gebied van sportmarketing en sponsoring.
Praktisch
Meld je aan via Eventbrite.
Datum: 15 juni 2022
Tijd: 17:30-22.00
Inloop vanaf 17:30 met een hapje en een drankje
Vragen?
Mocht je vragen hebben neem dan contact op via info@salesmarketinggroup.nl.
Tot dan!
Trainer
Andy Mosmans
Na zijn studie bedrijfseconomie aan de Rotterdamse Erasmus Universiteit werkte Andy Mosmans voor Philips, FHV BBDO en BBDO Nederland, in zijn laatste functie als CEO.
Andere trainers
-
Patrick van Thiel
-
Patrick van Thiel studeerde bedrijfseconomie aan Maastricht University. hij startte zijn carrière bij designbureau VBAT. Vervolgens werkte hij in allerlei merk- en marketingrollen bij Essent, Fortis (ABN AMRO), KPN en Erasmus Universiteit Rotterdam.
-
Chris Woerts
-
Chris is directeur bij CWO Consultancy & Marketing, Chris heeft veel ervaring op het gebied van consumenten marketing, het tot leven brengen van de geïnvesteerde sponsor- en marketing euro. Dat begon al in zijn periode bij Heineken, waar hij in korte tijd enkele spraakmakende concepten ontwikkelde.
-
Simon de Best
-
Simon is naast ondernemer van zijn eigen media consultancy bureau verbonden als partner aan Zuiver Group (Zuiver Media, Wind Mee en Modern Minds) in Rotterdam en al ruim 25 jaar werkzaam in de mediabranche. Voordat hij zijn eigen media consultancy bureau oprichtte, is hij lange tijd actief geweest aan bij grote media-exploitanten als Metro International en Telegraaf Media Groep en verantwoordelijk geweest voor de 2 grootste gratis nieuwsmerken in NL: Metro en Spits.