Skip to content

Tijd

18:00 - 21:00

Datum

11 apr 2022

Locatie

Hybride: Zoom + SMG Kantoor
Ambachtsweg 28, 1271 AM Huizen

Labels

Expert Only

Content & Communicatie Squad | Zuiver Media

We vinden het belangrijk dat onze experts zich in alle opzichten blijven ontwikkelen. Simpelweg omdat wij geloven dat iedereen die persoonlijk investeert in kennis zal groeien en zich daarmee zal onderscheiden in de markt. Ervaringen delen, uitdagingen bespreken en ondernemerskansen verkennen met gelijkgestemden.

Zuiver Media

Zuiver Media werkt voor middel grote en kleinere merken die groot willen worden. Met hun innovatieve mediatools geven ze inzicht in de meest cruciale campagne informatie. Ze kunnen goed overweg met complexe markten, beperkte budgetten, echte ondernemer en creatieve, doeltreffende media inzet.

Meer inzicht in uw radio- en tv-campagnes

Voor veel adverteerders en marketeers blijft het lastig om naast hun online campagnes, waarbij alles meetbaar is, het effect vanuit offline media -en dan met name radio- en/of tv-campagnes – goed inzichtelijk te krijgen. Speciaal voor dit probleem ontwikkelde Zuiver Group een tool waarin dit vanaf nu wel mogelijk is. De tool – een real-time dashboard met alle mediakanalen erin verwerkt – verschaft veel nieuwe inzichten die tot betere en kostenefficiëntere mediacampagnes leiden.  

 

Simon de Best en Edwin Werkman nemen je allereerst mee in de wereld van radio en tv en zullen vervolgens het speciaal voor radio- en tv-campagnes zelf ontwikkelde attributie dashboard laten zien. Verder vertellen ze wat dit nu zo uniek maakt en wat het voordeel is voor adverterend Nederland.

Na de sessie:

Weet je welke elementen van belang en essentieel zijn voor een succesvolle RTV-campagne.  

Voor wie is deze sessie geschikt?:

Voor alle (online) marketeers en media- en communicatieprofessionals die meer inzicht willen hebben in de toegevoegde waarde vanuit offline campagnes op online resultaten en behoefte hebben aan meer verdieping en effect van hun online- en offline mediacampagnes.

Praktisch

Meld je aan via Eventbrite. 

Datum: 11 april 2022
Tijd: 18:00-21.00

Inloop vanaf 17:30 met een hapje en een drankje

Vragen?

Mocht je vragen hebben neem dan contact op via info@salesmarketinggroup.nl.

 

Tot dan!


Simon de Best

Trainer

Simon de Best

Simon is naast ondernemer van zijn eigen media consultancy bureau verbonden als partner aan Zuiver Group (Zuiver Media, Wind Mee en Modern Minds) in Rotterdam en al ruim 25 jaar werkzaam in de mediabranche. Voordat hij zijn eigen media consultancy bureau oprichtte, is hij lange tijd actief geweest aan bij grote media-exploitanten als Metro International en Telegraaf Media Groep en verantwoordelijk geweest voor de 2 grootste gratis nieuwsmerken in NL: Metro en Spits.

Andere trainers

Edwin Werkman
Edwin Werkman

Edwin is oprichter van Zuiver Group en net als Simon al jarenlang actief in de mediabranche. In het verleden diverse directiefuncties bekleed bij andere grote mediabureaus als SVB Media (voorheen Schreiner & Van Bokkel) en in 2009 als tegenhanger van alle bestaande (internationale) bureaus een nieuw mediabureau in Nederland gestart: Zuiver Media. Ook op dagelijkse basis actief met crossmediale campagnes voor grote landelijke merken en retailers over alle mediumtypen heen.