Skip to content

Tijd

17:00 - 22:00

Datum

11 mei 2022

Locatie

De Kalkovens, Huizen
Havenstraat 311, Huizen

Labels

Inspire & Connect

Inspire & Connect | Fysiek | Hoeveel kennis wil jij?

Na lang wachten kunnen we eindelijk weer fysiek netwerken en kennis delen. Wij kijken dan ook uit naar een mooie Inspire & Connect op 11 mei. Op deze avond kies jij welke sessie je het meest interessant vind en gaan we samen de diepte in.

 

Weten uit welke sessies je kan kiezen? Lees dan verder!

 

Welcome to the world of Video-Advertising!

Hoe werkt video advertising en hoe zet je dit in bij klanten? Deze sessie is o.a. voor online marketeers die werkzaam zijn bij een adverteerder, een media bureau of consultancybureau. Tijdens deze sessie neemt Johan Aartsen, Country Manager Benelux bij Vidoomy je nee in de wereld van video adverteren. Johan is 15+ jaar actief binnen de online advertising market van sales tot hoger management.

 

We staan stil bij de opkomst van video advertising (zoals YouTube) en het veranderende online landschap, er worden inzichten gegeven over welke vormen van video advertising er zijn, welke voor- en nadelen deze hebben en hoe dit (uiteindelijk) bijdraagt aan het verhogen van de naamsbekendheid van adverteerders en producten.  En vergeet niet de invloed op lower funnel activities.

 

Door het volgen van deze sessie zijn consultants nog beter in staat adverteerders te adviseren een groter marktaandeel te bereiken.

 

 

Vergroot je merkbekendheid met contentmarketing.

Vergroot je merkbekendheid met contentmarketing. Krijg meer leads, meer klanten en meer succes met een resultaatgericht en impactvolle contentmarketingaanpak!

 

Content is cruciaal voor élk merk in een digitaal tijdperk. Het zorgt niet alleen voor groei van merk, maar zeker ook voor jou als mens. Weet daarom als merkeigenaar, maker en marketingprofessional wat contentmarketing is, wat het inhoudt en hoe je het het beste voor je merk inzet.

 

Wij, Sam en Merel van DigitalHeads, zetten onze 20+ jaar brede (content-)marketingkennis bij A-merken en media als KPN, Bol.com, ASN Bank, Funda, Skoda, Parkmobile, Hearst en Sanoma met veel positiviteit in om onze kennis te delen tijdens de rondetafel sessie van 11 mei.

 

Hoe ziet de toekomst van de recruiter eruit? (Speciaal voor recruiters)

Hoe ziet de toekomst van de recruiter eruit en hoe gaat Recruitment Group jou een boost geven om toekomstbestendig en vooral met nog meer plezier, succesvol te zijn.  

 

Wij nemen je mee in onze visie en geven jou inzicht in de veranderingen die het recruitmentvak doormaken. Daarnaast kun jij expert verhalen horen van freelancers die aangesloten zijn bij het inmiddels bewezen concept van Sales Marketing Group. Tot slot is er voldoende ruimte om met vakgenoten kennis te maken en alle ins en outs van Recruitment Group te leren kennen.

Voor wie? Voor iedere professional die voor zichzelf wil beginnen, én voor de freelancer die meer wil dan alleen zijn. Krijg tips en handvatten van professionals die de stap al hebben gemaakt. Ook als je nieuwsgierig bent wat een leven als ZZP’er in een netwerk jou kan brengen. “

Leer hoe jij je online zichtbaarheid kunt vergroten met LinkedIn

LinkedIn biedt vele kansen om als freelancer of interimmer gevonden te worden door opdrachtgevers. En zeker nu we allemaal de impact ervaren van de nodige maatregelen is het essentieel om je online zichtbaarheid geoptimaliseerd te hebben.

 

Daarom verzorgt de Sales Marketing Group een sessie om jouw LinkedIn profilering te optimaliseren. Met ruim 70 tips neemt Dolf Kos je mee in de wereld van LinkedIn in de praktijk. Hoe trek jij online de aandacht naar je toe en hoe zorg je voor meer bereik? Of wil je weten hoe jij de gunning krijgt van recruiters? Je leert het allemaal tijdens de LinkedIn training van de Sales Marketing Group.

Programma:

16:30 – 17:00 Inloop moment

17:00 – 18:00 LinkedIn sessie

18:00 – 19:00 Diner en netwerken

19:00 – 20:30 Keuze sessie. De diepte in met Vidoomy, DigitalHeads of Recruitment Group.

20:30 – 21:30 Borrel en netwerken.

 

Netwerken en jezelf blijven ontwikkelen? Meld je aan via Eventbrite! 

Mocht je later willen aansluiten dan is dat uiteraard geen probleem. Laat dit wel even aan ons weten. 

 

Vragen?

Voor een antwoord op al je vragen over de Inspire & Connect of andere events van SMG kun je mailen naar info@salesmarketinggroup.nl.

 

We horen graag van je!


Johan Aartsen

Trainer

Johan Aartsen

Country Manager Benelux bij Vidoomy en jurylid bij de Dutch Search Awards (International) Sr. Manager (EMEA markten) / eindverantwoordelijke binnen de online advertising en online marketing branche. Bewezen ervaring om bedrijven te laten groeien en duurzaam ondernemen op te bouwen. Bekwaam en beloond in Sales Management en Organisatieontwikkeling. Sinds 2019 jurylid bij de Dutch Search Awards

Andere trainers

Samantha Nagtegaal & Merel Braakman
Samantha Nagtegaal & Merel Braakman

Samantha & Merel van Digitalheads hebben ieder 20+ jaar ervaring binnen digitale marketing en management. Ze hebben beide gewerkt bij A-merken, media en bureaus. Van strategie tot uitrol! en aansturen van marketingteam. Met hun (online) cursussen maken ze marketing makkelijker. Meer dan 100+ deelnemers van verschillende merken zijn je al voorgegaan. Met de succesvolle strategiekennis, concrete stappenplannen en unieke templates van Digitalheads Sam en Merel krijgen zij merkgroei en meer omzet.

Paul van Campen
Paul van Campen

Paul van Campen startte zijn loopbaan aan bureauzijde. Na deze eerste werkervaring koos hij ervoor zijn marketinghart te volgen zowel qua studie als in zijn werkzaamheden. In ruim 6 jaar Pon heeft hij diverse functies vervuld waaronder hoofd marketingcommunicatie Audi Nederland. Vervolgens ging hij in 2004 aan de slag in de werving & selectie branche waarna hij sinds 2016 zicht heeft aangesloten als Partner bij Duke & Jacobs Executive Search en in 2022 als co-founder van Recruitment Group Europe.

Dolf Kos
Dolf Kos

Dolf Kos is Senior Online Marketeer, oprichter van Sales Marketing Group en een echte LinkedIn master. Hij coacht de partners van SMG met als doel hen nog succesvoller te laten ondernemen. Dolf Kos beschikt over vele jaren LinkedIn ervaring met het vinden van opdrachten aan de hand van zijn freelance en interim ervaring bij gerenommeerde retailers. Met zijn posts op LinkedIn lukt het hem met tienduizenden views zich in de kijker te spelen onder recruiters en andere belangrijke stakeholders binnen het netwerk.