Skip to content

Tijd

19:15 - 22:00

Datum

01 sep 2021

Locatie

Team ITG
Amersfoortseweg 10e, 3712 BC Huis Ter Heide

Labels

Inspire & Connect

Next level marketing automation | Fysiek

Een avondje de diepte in met inspirerende cases en hands-on informatie

Wij zijn Team ITG en wij zijn verheugd om op 1 september een Inspire & Connect-sessie te hosten, de eerste offline sessie sinds lange tijd!

Inspired & Connect: een concept dat geweldig goed bij ons past. Immers: ITG staat voor “Inspired Thinking Group”. Ons motto: Simplify. Automate. Create. En dat is wat we deze avond gaan doen: we laten je zien hoe het allemaal simpeler kan, hoe je je marketing flows kun automatiseren en hoe je je vervolgens weer kunt focussen op creatie. Bijvoorbeeld met behulp van ons alles-in-een marketing automation platform CanopyDeploy (voorheen ‘Clang’)

 

Hoe ziet de avond eruit? Er staan twee interessant spreker voor jullie klaar.  Aan de hand van een aantal ontwikkelingen en cases nemen Team ITG en Funnel Boost je mee in de wondere wereld van e-mail en marketing automation.

 

Na deze twee interessante sessies gaan we weer eens ouderwets aan de borrel. Met klinkende glazen dit keer, maar op gepaste afstand. Want uiteraard zorgen we ervoord dat we ons houden aan de richtlijnen van het RIVM* en zorgen we voor ruime zalen en voldoende ventilatie. Het maximum aantal deelnemers is daarom beperkt, dus schrijf je snel in! 

 

*De precieze maatregelen voor deze avond zullen we op een later moment nader specificeren, en zijn afhankelijk van de actualiteit. Het zou bijvoorbeeld kunnen zijn dat we je vragen om tijdens delen van het programma een mondkapje te dragen en/of een QR-code in de CoronaCheck-app te tonen en/of van te voren een zelftest uit te voeren. We vragen je om je begrip en medewerking hiervoor!

Sessie’s:

Team ITG: E-mail is springlevend en vervult een centrale rol in je marketingmix. Leer van de ervaringen van de top e-mail marketeers die met CanopyDeploy werken en van de belangrijkste ontwikkelingen in dit marketingkanaal. Na deze drie kwartier ben je helemaal op de hoogte.

Funnel Boost: Boost je e-mail omzet met een CDP!
In deze sessie laten we je aan de hand van praktijkcases zien hoe je een customer data platform kunt inzetten om jouw e-mail kanaal te laten groeien. We vertellen je welke use cases je kunt inzetten om jouw e-mail inschrijvers binnen no-time gepersonaliseerde campagnes te kunnen voorschotelen die je omzet een boost zullen geven.

Na de sessie’s:

  • Ben je op de hoogte van alle relevante ins- and outs op het gebied van marketing automation, waaronder inbegrepen e-mailmarketing en andere relevante kanalen.
  • Herinner je je weer weer hoe gaaf het is om met vakgenoten bij elkaar te komen!

Praktisch

Meld je aan via Eventbrite via de button hieronder.

Datum: Woensdag 1 september 2021

Locatie: Amersfoortseweg 10e, 3712 BC Huis Ter Heide

 

Programma: 

19:15 – 19:30 Inloop

19:30 – 21:15 Twee interessante sessies

21:15 – 22:00 Borrel

 

Vragen?

Voor een antwoord op al je vragen over  onze Inspire & Connect of andere events van SMG kun je mailen naar info@salesmarketinggroup.nl.
We horen graag van je!


Karsten Veerman

Trainer

Karsten Veerman

Karsten Veerman is Teamlead Partnermanagement bij Team ITG. Karsten werkt ruim 10 jaar bij Team ITG (voorheen e-Village) en heeft de ontwikkeling van het vakgebied e-mailmarketing naar het bredere marketing automation op de voet gevolgd. Als aanspreekpunt voor de Sales Marketing Groep / Coach zal hij deze avond hosten en jullie helpen te begrijpen wat je als lid aan dit partnership kunt hebben.

Andere trainers

Arjan van Hartesveldt
Arjan van Hartesveldt

Arjan van Hartesveldt is director of client services van Team ITG en heeft zich na een jarenlange ervaring in online marketing gericht op permission-based marketing en CRM. Hij helpt met zijn team dagelijks marketeers om alles uit hun klantenbase en uit e-mail te laten halen.

Kevin Ruhe
Kevin Ruhe

Kevin beschikt over ruim 8+ jaar ervaring op het gebied van e-mailmarketing en CRM. Het vermogen om via e-mail een 1-op-1 relatie met je doelgroep op te bouwen is waarom hij zo gepassioneerd is over dit marketingkanaal. En die passie voor e-mailmarketing blijkt ook uit zijn nominatie voor e-mail professional of the year. Hij krijgt er energie van als hij door de inzet van een datagedreven e-mailmarketing campagne de doelstellingen van de klant een boost heeft kunnen geven.

Ferry Willeijns
Ferry Willeijns

Ferry Willeijns: Als één van de oprichters van Funnelboost is hij gepassioneerd over wereld van CRM, en heeft het kanaal e-mail hart gestolen! Met 12 jaar strategische, tactische en operationele ervaring in dit vakgebied is de ambitie nog even vurig als op dag 1! Geen uitdaging is te groot en hij helpt klanten graag bij het genereren van meer omzet vanuit hun e-mail kanaal.